fredag 8. april 2011

ups? ^^'

jååå jeg glemte å blogge igår men det var traaavelt...
føøørt så husker jeg ikke nooo.. men skole og og hjem å dro jeg på komf.. der
det var live band og brus til 20 kr.. yayz. bandene het.. yellow box og ettellerannetrartnavn.
yeeeh fikk så syyyykt døtt i øra fordi vi måtte stå inntil høytaleren T.T
anyway.. IDAG HAR INA BURSDAG!!! <333
og sååå et søtt bilde av bursdagsbarnet <3
8.april 1996 -Ina christin johansen : D
jaa så hadde vi planelagt muffins og martine var sikkelig flink med å lage de!!
det var hvite muffins med smørkrem og oreo <3
wero og jeg kunne ikke bli med å lage de dah ._.
men men martine supeh heltoo~
sååå fikk jeg og marius kanskje jobb i Osloo woohoo! <3
men nåå må jeg ordne meg for jeg skal på Kino med søøte folk som Ina,Martine,Chris,Tobias og Wero <33
vi skal se rødhette og varulven xD
wish us good luck~
bye then~ <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar