onsdag 6. april 2011

skoleh-byen-sove


hey hey
så nå har jeg kommet hjem fra skole og byen C:
først dro jeg til skoolen der det nester ikke skjedde noe bare litt drama pama.
ooog snart er jeg ferdig med "den hemmlige tingen" til naru <3
hehe det er en ledetråd .. det er av ...stoff C: (og litt bommul <3)
jo så dro jeg til byyyn... nå fikk jeg hjerneteppe...great..
JO! jeg kjøpte den genseren jeg har på meg på det bildet over.
og den ringer jeg har på meg xD + en sånn hale ting sånn på det bilde under her ^^
(fra google. DET ER IKKE EKTE PELS! og min er hvit o3o)
anyways.. såh på veien hjem var det sikkelig vaarmt!
jeg var glad jeg ikke hadde på meg jakke.
når jeg var hjemme var jeg i godt humør faktisk
så prøvde jeg ut noen nye hårfrisyrer men det gikk ræva.. -.-
så imorra kommer jeg med nye klær men vanelig hår.

men nå skal jeg forsette å ete den kalde pom fritzzz

byebye then



2 kommentarer:

  1. Hihi, søt genser :3
    Kan jeg få lov å si 1 negativ ting om bloggen din? (a) Det er vanskelig å lese for skrifta er sånn.. nesten uleselig o.o
    Men jeg liker å lese den fordeom, da C:
    lalalal~

    SvarSlett