lørdag 9. april 2011

i died yesterday xD

       ja jeg blogga ikke i går ikveld Fooooordi jeg var for trøtt.. hehe
sååå var det Kino med Martine,Vilde og Tobias og Ina.. chris ville ikke vare med xD
så da var dette vi endte opp med:            


så var Ina og Martine utrolig hypre og Ina lekte hore og slengte slengkyss til biler som kjørte
forbi mens vi venta på bussen x'D
på bussen klarte ikke jeg og Ina å være stille så det var mange folk som stirra stygt på oss xD
så når vi var i byn kjøpte vi pocky og den nye burnen og ina ville ikke ha pocky D:
så på vei til kinoen snakka vi om en sånn kebab shappe som brukte
hunder til kebabkjøtt... og så kom det diskusjonen x'D
men det er sikkelig ekkert å tenke på at de virkelig drepte hunder..
hva synes du om dyreplaging? ._.
 ja så dro vi til kinoen der vi skreik,skvatt,gråt og fikk latterkrampe... ja filmen
var litt bra selvom det er skaperen av twilight..
etter filmen dro vi og venta på bussen ..
når vi skulle gå på bussen spurte han bussjaføren om leg til Vilde og Tobias.. men
ikke til meg og Ina :D
men han var sånn sikkelig dust D: han skremte livskiten ut av oss.. da
mener jeg ikke på en god måte.. ._.
men det var kveld og han lengta sikkert hjem til godstolen o.o
så når jeg kom hjem.. satt jeg å snakka med Naru til klokka hlav 2 <3
men nå skal jeg ut snaaart o3o
bye så lenge ~
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar