tirsdag 5. april 2011

regn er digg

"fra we heart it.com"

nå sitter jeg og ser ut av vinduet mitt der regnet faller :3
det er så koselig når regnet fosser ned og med litt torden og lyn.
+ at det lukter såå godt som ray sa xD
ja så i dag var det full skoledag fra klokka halv 9 til klokka 2. boring ne?
så er det folk på skolen som jeg rett å slett har gått så lei av. men man må jo se på
den positive siden med personen. tenk å leve et fullt liv med hat.. ._.
så hadde vi mat & helse der vi lagde sånn "klippekake?" den ble halveis brent.. D:
men heldigvis ville Ricardo ha den så hehe da slapp jeg det.
så lagde vi sånn rar pai som var sikkelig tørr fordi Anna(læreren) suger.. hehe
så hadde jeg egentlig tenkt til å surre litt i byn og kjede meg med noen men været forandret det.
vind ikke regnet
men jeg gleder meg til sommer da skal jeg være masse utte <3
wtf? det er et kattehår på pcen min... og jeg har ikke katt D:
anyways. i uke 19 skal jeg og Marius dra til oslo og jobbe jobbe jeg gleder meg
masse C: om vi får jobben da.. det er ikke sikkert u know.
og så skal jeg ha konf snart og jeg kinda gruer meg.. ^^'
tenk på alle de rare unklene som samles.. og bestemødre ... u dont want to know ..


men nå skal jeg spille minecraft og forsette med å høre på mine Tyske sanger owO
btw. noen som vil lage bloggdesign til meg? si ifra på msn :3
byee ~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar